Wat een geweldige, leerzame en inspirerende cursus, de cursus van Esther.
Ik ben zo ontzettend blij dat ik deze heb aangeschaft. Ik heb nog nooit zoveel plezier beleefd aan schilderen als nu. Schilderen is bijna een verslaving geworden.
Ik heb mijn hele leven, vanaf de lagere school, op schilderles gezeten. Vooral landschappen en stillevens, aquarel, acryl en olieverf. Mijn laatste cursus stopte toen corona uitbrak en is helaas nadien niet meer opgestart.
Tijdens corona ben ik gestart met de cursus van Esther. Ik schilder nu bijna alleen nog portretten. Zelfs in opdracht.
Hoe meer ik oefen, hoe beter het me afgaat. Al mag het nog wel wat losser zijn!
De besloten facebookgroep , waarin je een portret kunt plaatsen voor feedback, is van groot belang en zeer leerzaam. En wat ben je trots als je positieve feedback krijgt!
Al met al, een echte aanrader.